FANDOM

Akihito Tadamasa
Aki.jpg
Imię Akihito Tadamasa
Kanji 明仁忠正
Romanji Tadamasa Akihito
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 23 września 1993r.
Wiek 17 lat
Płeć mężczyzna
Wysokość 185 cm
Waga 76 kg
Oczy popielaty
Włosy srebrny
Grupa Krwi Brh+
Cechy Dodatkowe Obsesja na punkcie młodszej siostry
Status Profesjonalny
Przynależność Japońska Filia Zakonu Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Koncern Tadamasów
Zawód Egzorcysta II niższej klasy/Uczeń
Poprzedni Zawód Egzorcysta I wyższej klasy
Drużyna Angelic Siblings (były)
Partner Yukio Okumura, Nanase Kanzaki, Takahiro Kinoshita
Poprzedni Partner Natsume Tadamasa
Bazy Operacyjne Kwatera główna JFAPK;
Status Personalny
Status Żywy
Krewni Natsume Tadamasa (siostra), Harumi Karamorita (przybrana siostra), Fuyuki Nagasumi (przybrany brat)
Inaczej Zwany/a Tenshi (anioł)
Status Egzorcysty
Klasa Druga niższa klasa/Druga wyższa klasa
Typ Mistrza Dragon, Tamer (Treser)

Akihito Tadamasa - bohater opowiadania "The White Familiar ", przybrany brat głównej postaci Harumi Karamority , egzorcysta drugiej niższej klasy po tym, jak oblał egzamin do klasy wyższej. Główny dziedzic interesów rodziny Tadamasów.

WyglądEdytuj

Akihito ma długie do ramion szaro-srebrne włosy z jasnymi, naturalnymi pasemkami, które zazwyczaj zbiera w drobny kucyk z boku, lub z tyłu głowy. Jest wysokim i smukłym chłopakiem o alabastrowej cerze, jak każdy z Tadamasów, ma dziewczęce rysy i wysportowaną sylwetkę. Oczy Akihito są popielate z drobnymi, czarnymi plamkami, które można zauważyć dopiero przy bliższym przyjrzeniu się. Chłopak nosi zazwyczaj tradycyjny, męski mundurek Akademii, albo płaszcz egzorcysty z czerwonymi akcentami.

Jego alterantywnym ubraniem jest workowata bluza z szerokim kapturem i przydługimi rękawami oraz sprane jeansy. Szafa chłopaka świeci pustkami, dlatego zazwyczaj nosi jeden z trzech strojów.

CharakterEdytuj

U Akihito można dostrzec przede wszystkim cechy takie jak: opiekuńczość i przyjazne usposobienie. Chłopak należy do osób miłych, nie wahających się pomagać, nie jest też głupi, a wręcz przeciwnie. Bywa, że jego zachowania są dziecinne, ale potrafi też być poważny. Akihito to osoba, która swoją rodzinę stawia na pierwsze miejsce, dlatego bardzo troszczy się o Harumi.

Wykazuje też zrozumienie w stosunku do Rin'a i często pomaga mu i doradza. Według starszego Okumury jest modelem idealnego brata, dlatego tak bardzo irytujące jest zachowanie Harumi w stosunku do niego.

W pracy Akihito jest wyluzowany, ale skrupulatny, stara się wypełniać swoje zadania najlepiej, jak może i woli robić coś sam, niż narażać innych na ból. Jest Tamerem, ale jedynie jego partnerzy wiedzą, że jego specjalnością nie jest przywoływanie demonów, a korzystanie z wrodzonych umiejętności.

Akihito nigdy nie mówi o sobie, ale ludziom, którzy z nim rozmawiają to nie przeszkadza. Można stwierdzić, że chłopak jest zamknięty w sobie, leczy rzadko kto to dostrzega.

UmiejętnościEdytuj

  • Dragon - jako Dragon Akihito posługuje się wszelaką bronią białą, w tym wypadku korzysta on przede wszystkim z broni miotanej, odpowiednio przygotowanej. Nosi przy sobie dwa bliźniacze pistolety, które nazywa Tsubasa (skrzydła jap.). Walczy też wręcz.
  • Tamer - a konkretnie Spirytysta, jego zdolnością jest Zimny Oddech, dziedzictwo Tadamasów pochodzące od Beliala, upadłego anioła i patrona ich klanu. Umiejętność ta pozwala mu korzystać z potęgi żywiołu, jakim jest lód.

CiekawostkiEdytuj

  • Można by powiedzieć, że Akihito ma 'siostrzany kompleks'.
  • Był na tyle zdolnym uczniem, że mógł przeskoczyć jeden szczebel w karierze egzorcysty, co zdarzało się tylko najlepszym, ale oblał egzamin wybiegając z niego w połowie, gdy dowiedział się, że Mephisto wypuścił Harumi.
  • Prowadzi lekcje Demonologii w Akademii, chociaż właściwie nie ma o tym pojęcia.
  • Jest dziedzicem klanu, ale nie ma najmniejszego zamiaru przejmować interesów ojca.
  • Ma jedną bluzę z napisem "Brother #1".
  • Na początku nazywał Harumi 'Haru-nee', chociaż jest młodsza. Na razie nie wyjaśniono dlaczego. Początkowo Harumi wykręcała go tym, że to ona jest w tym rodzeństwie starsza mentalnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki