FANDOM

Ayano Shinohara
{{{obrazek}}}
Imię Ayano Shinohara
Kanji 篠原 彩野
Romanji Shinohara Ayano
Charakterystyka
Rasa Kobieta
Urodziny 5 sierpnia
Wiek 15 lat
Płeć Kobieta
Wysokość 169 cm
Waga 56 kg
Oczy Karmelowe
Włosy Jasnobrązowe
Grupa Krwi ABrh+
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód Uczennica
Partner Keisuke Kamizuki, Souji Tsuda
Bazy Operacyjne Akademia Prawdziwego Krzyża
Status Personalny
Status Żywa
Krewni Ayame Oono (matka)
Inaczej Zwany/a Shino
Status Egzorcysty
Klasa Brak
Typ Mistrza Brak

Ayano Shinohara "Shino" - jedna z trójki nowych przyjaciół Rin'a, uczennica klasy 1-A, dziewczyna, która liczy, że potrząsnie Akademią Prawdziwego Krzyża i stanie na czele rady uczniowskiej razem z Keisuke i Souji'm. Zwyczajna nastolatka, nie będąca jakkolwiek wplątana w aferę z demonami i egzorcystami.

WyglądEdytuj

Ayano, jako córka sławnej modelki i projektantki, nie zdaje egzaminu, pomimo przyjemnej powierzchowności i figury, za którą wiele dziewczyn jest gotowych zabić. Nie należy do przesadnie wysokich osób, jest raczej średniego wzrostu. Jej włosy mają jasnobrązowy kolor z lekkimi blond pasemkami, z kolei oczy są w idealnie karmelowym odcieniu, ma jasną karnację i mnóstwo piegów. Ayano dba o siebie, korzystając z kosmetyków najlepszych marek, ale nigdy nie przesadza z makijażem, czy modnymi ubraniami, nie chcąc szpanować.

Jej charakterystyczną cechą w ubiorze są dodatki, których używa tak dużo, że jest to wręcz kiczowate, należą do nich: wszelakiej maści spinki, kolczyki, bransoletki, pierścionki, naszyjniki, apaszki, a także rękawiczki, doczepiane rękawy i kolorowe podkolanówki.

OsobowośćEdytuj

Ayano pod względem charakteru, jest dość podobna do Harumi, z paroma różnicami, dzięki którym Rin jest w stanie ją znosić, a nawet lubić. Dziewczyna to tsundere - przez co rozumiemy ukrywanie wszystkich uczuć poza gniewem, który w przypadku Ayano jest okazywany otwarcie. Pomimo obawiania się o swoją reputację, jest w stanie użyć pięści i wszystkiego co ma w swoim arsenale, żeby się wyładować na tej biednej lub zwyczajnie głupiej jednostce, wzbudzającej jej zdenerwowanie. Shinohara nie bez powodu pełni w swojej grupce przyjaciół funkcję lidera. Dziewczyna jest dobra w planowaniu i opracowywaniu strategii, posiada duże zasoby wiedzy praktycznej, potrafi gotować i jest niezła w pracach ręcznych. Jeżeli chodzi o wiedzę naukową, nie przepada za matematyką i fizyką, gdy ma problemy, zawsze stara się iść za logiką. Poza tym - ma sarkastyczne poczucie humoru, potrafi być sarkastyczna i cyniczna, ale ma przebłyski delikatności i dziewczęcego charakteru, choćby jeśli chodzi o hobby. Keisuke utrzymuje, że ma bardzo dziewczęcy pokój.

UmiejętnościEdytuj

Ayano nie uczęszcza na zajęcia dodatkowe, nie ma też żadnej wiedzy na temat demonów i egzorcystów. Rin za wszelką cenę próbuje utrzymać istnienie drugiej strony medalu przed nią, Keisuke i Souji'm, chociaż zwłaszcza Shinohara powątpiewa w specjalny kurs dla stypendystów i bywa że węszy w tej sprawie.

Jednak mimo to, Ayano posiada niesamowite umiejętności strategiczne i jak było wcześniej wspomniane, manualne. Dziewczyna trenowała aikido i była czempionem wśród gimnazjalistów prefektury Kantou.

Bez tytułu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki