FANDOM

Belzebub
{{{obrazek}}}
Imię Belzebub
Kanji ベルゼブブ
Romanji Belzebub
Charakterystyka
Rasa Demon
Wiek Nieznany
Płeć Mężczyzna
Wysokość 190 cm
Waga 12 mg (tyle co mucha domowa)
Oczy Bursztynowe
Włosy Ognisto rude
Grupa Krwi Brak grupy
Cechy Dodatkowe Ekscentryczny ubiór
Status Profesjonalny
Przynależność Hansha/Rewers (Specula)
Poprzednia Przynależność Lussuria
Zawód Król/Generał
Poprzedni Zawód Książę
Partner Camille Croisseux
Poprzedni Partner Azazel
Bazy Operacyjne Hansha/Rewers (Specula)
Status Personalny
Status Nieśmiertelny
Krewni Szatan, Rin, Yukio, Azazel, Egyn, Iblis, Amaimon, Astaroth, Mephisto Pheles, Gremory, Lucyfer
Inaczej Zwany/a Jean Michel de Lafayette
Status Egzorcysty

Belzebub - znany też pod ziemskim imieniem: Jean Michel de Lafayette. Demon wysokiej rangi, ustawodawca i przyznawca Orderu Muchy, piekielny Generał, właściciel wielkich posiadłości w obrębie Speculi, tzw. Ziemi Niczyjej, naczelnik Trybunału po społu z Gaapem, Pajmonem i Sonnelionem. Posiada liczne bogactwa i całkiem dobrze mu się wiedzie. Ma władzę nad Owadzim Płomieniem, znany z ekstrawagancji i skłonności do przesady.

WyglądEdytuj

"Facet wyglądał co najmniej dziwnie. Zalatywało od niego Mephisto aż nazbyt. Wysoki, dobrze zbudowany, o szerokich barach i wyjątkowo wąskich biodrach, oraz zgrabnych, niemal w dziewczęcej manierze, nogach. Czerwone włosy układały się w dziwną fryzurę, z jednej strony stercząc na różne strony, a na czubku czaszki ponad uszami kręcąc się przy końcach i lekko przypominając tym rogi, z drugiej zaś perspektywy leżały na głowie, niczym obłok. Podobnie płomienistymi włosami porośnięta była broda mężczyzny. Był blady, wręcz trupio blady, jakby właśnie wstał i wyszedł z kostnicy. Jego oczy wyglądały, jakby ktoś wbił je umiejętnie w czaszkę i osadził głęboko. Bursztynowe, ale jakby strzelające iskrami. Pod nimi ostry, zadarty nos i wąskie usta o intensywnie czerwonym kolorze. Uśmiechał się, odsłaniając ostre zęby.

Jego ubranie też budziło lekki oczopląs u Rin'a. Nosił płaszcz w kolorze fuksji, zapinany pod szyją klamrą w kształcie żarówiasto błękitnej czaszki. Spod zapięcia wystawał fiołkowy żabot i wyzierała się siarko-żółta kamizelka i jasnoniebieska koszula. Dół nie był zaskakujący, od zwykłe długie spodnie. Gdyby nie fakt, że nie kończyły się na butach. Butów po prostu nie było. Albo to taki fason. Kto go tam wie?" - cytat z rozdziału "Bal piekielnych książąt".

OsobowośćEdytuj

Belzebub to specyficzny typ demona, jako jeden z Upadłych Aniołów i zawziętych sojuszników Satanaela (Szatana), już podczas pierwszego buntu zszedł razem z nim wgłąb Otchłani, nad Jezioro Płomieni wewnętrznym kręgu Gehenny. Mimo to, Belzi był tym, który uwolnił z piekła ważniejszych świętych i patriarchów gdy Jezus zstąpił do piekieł i pozwolił im odejść do Nieba. Jednak jakimś cudem Belzebub nie stracił względów Satanaela, a później zyskał szacunek Lucyfera próbującego przez jakiś czas przejąć (z sukcesami) władzę w Gehennie.

Na co dzień jest osobą wesołą, uwielbia przyjęcia, interesują go szczególnie te w starym stylu, kameralne bale, jak i wielkie pałacowe, na miarę karnawału weneckiego. Ma chopla na punkcie ubrań, mebli i wystroju wnętrz, które wylewa zazwyczaj na swojego starszego brata - Azazela. Jest wielce prawdopodobne, że Samael (Mephisto) odziedziczył skłonność do ekscentrycznego ubioru właśnie po Belzebubie, a nie na odwrót. Jean przywiązuje wagę do szczegółów, dlatego tak bardzo troszczy się o owady, które wszakże są zazwyczaj małe, podobnie radzi sobie z kwiatami, ale mimo zamiłowania do przyrody, nie żywi sympatii do Amaymona, nie rozumiejąc jak ktoś jego pokroju posiada tytuł Króla - zdecydowanie bardziej popiera kandydatury Asmodeusza i Abraksasa. Belzebub bardzo upodobał sobie ludzi i czerpie z nich inspirację na tyle, że preferuje aby nazywano go ludzkim imieniem. Chwilowo uwięziony w Speculi, cieszy się plotkami przynoszonymi przez jego małych podwładnych - owady.

UmiejętnościEdytuj

Podobnie jak Azazel, nie ukazał jeszcze pełnego wachlarza swoich możliwości. Posiada standardowe umiejętności demona - pojawia się i znika, unosi przedmioty i potrafi stworzyć coś z niczego, wpłynąć na kolor i konsystencję przedmiotu. Wiadomo jednak, że posiada kontrolę nad owadami i owadzimi demonami. Bywa pogardliwie nazywany Władcą Much, ale mimo to jest bardzo silnym i niebezpiecznym demonem co w swoim życiu ukazywał nieraz. Na co dzień jest pacyfistą, ale lepiej go nie denerwować.

Fioletowy Płomień, Owadzi Płomień, Płomień Nieczystości - specyficzny płomień, jego istotą są składające się na niego drobne owado-podobne demony, skupiające się wśród demonicznej energii, jest to płomień przede wszystkim trujący. Doprowadza do zatrucia organizmu i szybkiej lub powolnej śmierci, później zwłoki zostają skonsumowane przez owadokształtne demony. Można powiedzieć, że to płomień "sprzątacza" i wykorzystywany jest jedynie do zabijania, nic bardziej mylnego. Użytkownik płomienia jest w stanie zmniejszyć lub zwiększyć natężenie trucizny, mogąc z łatwością bawić się, bądź osłabić ofiarę dla własnego widzimisię. Nie należy do płomieni ofensywnych. Bardziej defensywnych.

Sebastian michaelis beelzebub by rachaelxthexstrange-d4o2nfk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki