FANDOM

Lisy

Sześć zenko

Kitsune by silvercrossfox-d5b5bdf

Rysunek zrobiony przez silvercrossfox

Chowańce

Arashi jest w stanie przywołać pięć rodzajów lisich duchów i jednego potężniejszego demona. Niektóre są jej prawdziwymi chowańcami, niektóre nie, więc niech nie zmyli was nazwa, bo wymyślałam ją niewiele myśląc, niestety...

Później może zostać dodana lista wszystkich demonów przyzwanych przez Arashi. Teraz mi się nie chce.

Tenko Edytuj

Był to pierwszy lis jakiego udało jej się przyzwać. Łączy ją z nim chyba też najbliższa więź.

Tetsuya, bo tak Arashi nazwała chowańca na cześć jednego z bohaterów "Kuroko no Basket" jest tenko, czyli niebiańskim lisem żyjącym ponad tysiąc lat.

Tetsu ma bardzo opiekuńczą i miłą osobowość, co jest raczej rzadko spotykane u kitsune. Z całej piątki jest chyba również najrozsądniejszy i najtrzeźwiej ocenia sytuację. Jest najczęściej przywoływanym chowańcem i to właśnie on dotrzymywał jej towarzystwa, gdy została opuszczona przez brata.

Lis wydaje się nie przejmować się jej wahaniami i chwilami zwątpienia. Ba, to on był osobą/lisem/whatever, która zawsze ją pocieszała.

Tetsu posiada siedem ogonów, co świadczy o wyjątkowo silnej mocy. Najsilniejsze z lisów posiadają ich dziewięć. Tenko ma jasne beżowe futro oraz oczy złotego koloru, co jest typowym wyglądem dla lisów tego rodzaju. Jest niewiele większy od przeciętnego lisa.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobno kiedyś miał białe futro i liliowe oczy;
  • Lubi tofu;
  • Nie lubi się z Akirą;
  • Właściwie tylko on i Akira są "pełnoprawnymi" przywołańcami dziewczyny.

Kinko i Ginko Edytuj

Kin i Gin byli drudzy w kolejności przywoływania. Kin symbolizuje słońce, a Gin księżyc. Podobno w mitologii to właśnie jeden Kinko i jeden Ginko nosili na grzbiecie boginię Dakini. Te dwa lisy okazały bardzo pomocne, gdy Arashi zgubiła się w [SPOJLER/ekhem/SPOJLER].

Kitsune przyjęły ofertę dziewczyny i od tamtej pory pozwalają się przyzywać.

Kin i Gin wydają się być wyjątkowo żywymi i energicznymi duchami, które nie zawsze się ze sobą zgadzają. Inaczej mówiąc, najbardziej zgrani są, gdy siedzą cicho i tylko wykonują czyjeś rozkazy.

Kin i Gin mają 3 ogony, inaczej mówiąc, są raczej przeciętni w kwestii swoich umiejętności. Kin ma świecące żółte oczy i jasne przypominające złoto futro z białymi wzorami, czym przypomina nieco normalnego lisa. Gin wygląda prawie tak samo z tą różnicą, że oczy i futro są srebrne.

Ciekawostki Edytuj

  • Świecą w nocy, więc Arashi przywołuje je tylko w nagłych przypadkach, by nie oślepnąć;
  • Mają około trzystu lat.

Kokko Edytuj

Został przywołany jako trzeci. Hiro jest czarnym, czteroogoniastym lisem, symbolizującym gwiazdę wieczorną. Został przywołany podczas treningu z Shurą.

Hiro wydaje się być dziecinnym lekkoduchem sprowadzającym na wszystkich kłopoty. Lubi się bawić i nie znosi nudy. Dziewczyna przywołuje go najczęściej, by zrobić komuś żart lub zwyczajnie pograć w mahjonga albo szachy, albo cokolwiek.

Ciekawostki Edytuj

  • Twierdzi, że jego pech wywołany jest liczbą jego ogonów, ponieważ cztery (shi) w języku japońskim jest homofonen wyrazu "śmierć";
  • Dobrze gra w twistera;
  • Ogólnie ma mentalność dziecka.

Byakko Edytuj

Yuki została przywołana przywołana jako czwarta. Jest byakko, czyli białym lisem połączonym ze światem duchowym. Jest wysłannikiem bóstwa Inari. Ma pięć ogonów.

Została przywołana w [SPOJLER ALERT].

Yuki jest chyba najbardziej tajemniczym lisem jakiego udało jej się przywołać. Razem z Tetsuyą są chyba najbardziej ogarnięci i najbardziej pomocni.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma słabość do zagadek;
  • Jako jedyna z piątki pokazała się Arashi w postaci ludzkiej;
  • Jest kimś w rodzaju przewodnika, którego może przyzwać każdy egzorcysta.

Kuda-Gitsune Edytuj

Są to małe lisy wielkości szczura. Można je przechowywać w fajce.

Te małe lisy nie są chowańcami Arashi, ale przyzwanie ich bywa bardzo pomocne w niektórych sytuacjach, takich jak znalezienie jakiegoś przedmiotu lub podsłuchiwanie.

Ciekawostki o wszystkim Edytuj

  • Cała banda chowańców wraz z Akirą i Arashi nazywana jest Kitsune_7. Dziwna nazwa, ale usprawiedliwieniem jest to, że wymyślił ją Mephy. Przynajmniej mają własny team. Cool.
  • Trwają prace nad hymnem Kitsune_7. Serio, oni chyba nie mają co robić. Yay. Nie zalogowałam się pisząc tą ciekawostkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki