FANDOM

Elizabeth Gasai
Elizabeth Gasai.jpg
Imię Elizabeth Gasai
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 14 czerwca 1993 rok
Wiek 17 lat
Płeć Kobieta
Wysokość 169 cm
Waga 60 kg
Oczy Zielone
Włosy Blond
Grupa Krwi AB
Cechy Dodatkowe Przy niespodziewanym spotkaniu z synami Szatana mdleje lub staje się bardziej agresywna
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Kruczego Blasku
Zawód Egzorcystka
Jedna z Pań Swiatłości
Status Personalny
Status Aktywna
Status Egzorcysty
Klasa Starszy Kapitan
Typ Mistrza Rycerz

Elizabeth Gasai to jedna z Pań Światłości w Akademii Kruczego Blasku. Przyjaciele nazywają ją El.

WyglądEdytuj

El to niska dziewczyna o jasnej cerze. Ma średnio-długie włosy w barwie jasnego blondu. Jej czy są raczej dużej wielkości i mają zielony kolor. Elizabeth ubiera się w białą bluzkę i fioletową spódnicę. Włosy wiąże w kok i przypina je niebieską wstążką. Podobną wstążkę nosi na kołnierzu.

W trybie Pani Światłości, Elizabeth ma niebieską sukienkę sięgającą jej do kostek. Nieodłączną częścią jej ekwipunku jest miecz.

OsobowośćEdytuj

El jest raczej cichą i miłą dziewczyną starającą się pokazać z jak najlepszej strony. Jest przyjacielska, zawsze pomaga w potrzebie. Większość egzorcystów z początku nie była przekonana co do jej pobytu w Akademii Kruczego Blasku, lecz ona z całego serca pragnęła rozprawić się z demonami. Jednakże w towarzystwie jakiegokolwiek, chociażby małego jak mrówka demona jest w jego stosunku agresywna i zawsze zabija go z olbrzymią brutalnością.

RelacjeEdytuj

Z Yukio OkumurąEdytuj

Yukio i Elizabeth zdają się byćdobrymi przyjaciółmi. Niektórzy uznawają ich nawet za parę, jednakże ktoś z drużyny El słysząc takie zdanie najcześciej używa siłowych rozwiązań, aby wybić komuś z głowy takie zdanie.

Z Rinem OkumurąEdytuj

Wszyscy wiedzą, że gdyby El dowiedziała się o tym, że Rin jest demonem, Okumura najprawdopodobniej skończyłby w piekle z odciętą głową i pozostałymi kończynami, dlatego więc wszyscy ukrywają przed nią ten fakt. Mimo to ich relacje nie są za dobre i często kłócą się ze sobą.

Z Vincentem LohremEdytuj

Vincent i El są przyjaciółmi z jeden drużyny, której nazwy nie zna nikt. Często spędzają razem wolny czas i dzielnie walczą u swego boku. Najprawdopodobniej nigdy nie doszło pomiędzy nimi do sprzeczki.

EkwipunekEdytuj

Miecz Przeznaczenia: wspomniany wcześniej miecz. Ma cienkie, lecz długie i ostre ostrze ze złoto-niebieskim krzyżem. Uderza z olbrzymią prędkością. Co więcej, nie uniesie go nikt poza El, więc jest to w pewnym sensie lojalność względem właściciela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki