FANDOM

Erika Kurimuson
Erika4
Charakterystyka
Rasa Demon/Człowiek
Urodziny 21 listopada 1996
Wiek 15
Płeć Kobieta
Wysokość 165cm
Waga 50kg
Oczy Brązowe
Włosy Czarne
Grupa Krwi A
Cechy Dodatkowe Spiczaste uszy, ogon, kły

czarny wisiorek z

wygrawerowaną cyfrą 7.

Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód Uczennica
Status Personalny
Status Żywa
Krewni Śmierć (biologiczna matka)

Helen Kurimuson (matka)

Taizo Kurimuson (ojciec)

Status Egzorcysty
Klasa Page
Typ Mistrza Aria, Treser

Erika Kurimuson - główna bohaterka fanfiction Dziecko Śmierci. Po demonicznej matce odziedziczyła moc objawiającą się pod postacią czarnych płomieni. Płomienie nie spalają niczego co należy do świata Assiash jednak z łatwością mogą pozbawić życia dowolną istotę. Odpowiednio użyte potrafią zniwelować czyjąś duszę.

WyglądEdytuj

Erika jest średniego wzrostu nastolatką o czarnych, sięgających do ramion włosach i brązowych oczach. O jej demonicznym pochodzeniu świadczą szpiczasto zakończone kły i uszy a także ogon który jednak ma zwyczaj ukrywać w nogawce spodni - z tego powodu jej szkolny mundurek obejmuje męskie spodnie zamiast typowej dla dziewcząt w Akademii Prawdziwego Krzyża spódniczki mini. Na co dzień dziewczyna nosi czarne jeansy i czerwony top - są to bowiem jej ulubione kolory.

Nastolatka nie rozstaje się z prostokątnym wisiorkiem zrobionym z kamienia noc kairu z wygrawerowaną cyfrą 7 (zdaniem niektórych ma to symbolizować kosę). Przedmiot te kryje w sobie źródło mocy dziewczyny.  W demonicznej formie uszy Eriki wydłużają się a oczy przybierają krwistoczerwoną barwę. Wokół jej ciała pojawiają się czarne płomienie o niezwykłej iluminacji - kradną światło z otoczenia zwiększając jednocześnie kontrast i głębię kolorów. 

OsobowośćEdytuj

Erika jest z natury samotniczką i przed przybyciem do Akademii nie miała przyjaciół. Jej życie skupiało się głównie na nauce i czytaniu książek fantastycznych. W dzieciństwie często wyobrażała sobie, że nie jest zwykłym szarym człowiekiem - uświadomienie sobie własnych mocy przyjęła więc z entuzjazmem.

Dziewczyna uważa się za osobę odpowiedzialną i nie chce łamać zasad. Pilnuje też, by inni zachowywali się odpowiednio w jej obecności choć z reguły wychodzi z założenia, że każdy ma własną wolę. Lubi spokojne życie więc rzadko podejmuje działanie. W sytuacji zagrożenia potrafi jednak przejąć inicjatywę. 

Jej słabością są wszelkiego rodzaju prace domowe - od sprzątania przez gotowanie. Wychodzi z założenia, że nigdy nie będzie perfekcyjną gospodynią domową więc nie warto się starać. Świetnie odnajduje się z kolei w środowisku szkolnym - szybko zapamiętuje przekazywane przez nauczycieli informacje i potrafi później wykorzystać je w praktyce.

UmiejętnościEdytuj

  • Nie męczy się np. podczas biegu.
  • Jej rany szybko się leczą.
  • Zwykle wie, gdy ktoś próbuje ją okłamać lub nie mówi całej prawdy.
  • Wyczuwa moc słów wypowiadanych przez Arię i potrafi nadać własnym słowom podobną siłę. 
  • Jest w stanie przywołać Nepirena, demona który "niesie strach".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki