FANDOM

Harumi Karamorita
Harumi - zwykła i demoniczna.jpg
Imię Harumi Karamorita
Kanji 空森田春美
Romanji Karamorita Harumi
Charakterystyka
Rasa Demon/Człowiek
Urodziny 1 października 1995r.
Wiek 15
Płeć Kobieta
Wysokość 165 cm
Waga 56 kg
Oczy Szare/Czerwone
Włosy Ciemny brąz
Grupa Krwi AB
Cechy Dodatkowe Zmienny kolor oczu
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Tartar
Zawód Uczennica
Poprzedni Zawód Więzień
Drużyna Brak
Partner Amano; Rin;
Poprzedni Partner Akihito
Bazy Operacyjne Akademia Prawdziwego Krzyża
Status Personalny
Status Żywa
Krewni Akihito Tadamasa (przybrany brat), Natsume Tadamasa (przybrana siostra), Fuyuki Nagasumi (przybrany brat), Yukihito Tadamasa (przybrany ojciec), Akiko Tadamasa (przybrana matka).
Inaczej Zwany/a Wiedźma, Pandora;
Status Egzorcysty
Klasa Page
Typ Mistrza Tamer, Rycerz;

Harumi Karamorita - główna bohaterka opowiadania "The White Familiar ", jest kandydatką na kandydatkę, w skrócie Page, startuje na Tamera (Tresera) i Rycerza, jest potomkinią demona i ludzkiej kobiety, lecz obecnie nie wiadomo jakiego. W walce używa energii pochodzącej z miejsca zwanego 'Pandorą'. 

WyglądEdytuj

Harumi jest dziewczyną średniego wzrostu, ma smukłą sylwetkę i bladą, niezdrową cerę. To osoba wysportowana, ale bardziej zwinna i szybka, aniżeli silna. Jej włosy sięgają kolan i niekiedy przypominają gniazdo, z uwagi na to, że Harumi rzadko je czesze. Skołtunione sterczą na wszystkie strony. Jednakże, gdy straci ona zbyt wiele mocy zmieniają swoją barwę na kredową biel. Oczy Harumi mają kolor srebra, choć niekiedy przypominają bardziej klingę miecza. Gdy odczuwa silne emocje barwią się na krwistą czerwień, czyli dosyć często. Harumi tłumaczy to wadą genetyczną, albo przywidzeniami, czy grą światła ludziom spoza kręgu egzorcystów.

Jej wygląd zmienia się nieco, gdy dziewczyna wybiera się na potrójną randkę z Tsudą i spółką, wówczas była zmuszona przyciąć nieco swoje włosy, tak do tyłka i je rozczesać, jednak mimo to dalej robią sobie co chcą. 

Spekuluje się, że gdy Harumi traci moc, znajduje się na skraju blokady, która trzyma jej demoniczną formę pod kłódką, bo w innym wypadku nie mogłaby się swobodnie poruszać po Assiah.

Na co dzień nosi zwyczajny mundurek Akademii Prawdziwego Krzyża, chociaż pod spódnicę zakłada krótkie spodenki na wszelki wypadek. Ogon, znak jej dziedzictwa okręca sobie wokół pasa, co jest nieco bolesne, ale po incydencie z Shiharą, Tsudą i Kamizuką woli nie chować go pod koszulką. Spiczaste uszy zakrywają włosy. Normalne ubranie Harumi jest luźne, nie przywiązuje większej uwagi do wyglądu, zakłada szerokie, blogerskie t-shirty i jeasnowe spodnie, bo w dresach nie czuje się dobrze, ewentualnie getry.

CharakterEdytuj

Przede wszystkim pesymistka, która we wszystkim znajdzie dziurę, nawet jeżeli głośno o tym nie powie. Harumi jest sarkastyczna i lubi docinać ludziom - przede wszystkim Rin'owi, Amano i Akihito, a podcinanie skrzydeł ich ambicjom to dla niej chleb powszedni. Brutalnie szczera, bo zazwyczaj nie trzyma opinii jedynie dla siebie, co tyczy się powyższego. Okrutna, gdyż nie zawaha się sięgnąć do ostatecznych środków, gdy przyjdzie do realizacji celu, jak gdy Amaimon zamieścił pluskwę na Mice Murakami i Harumi próbowała go zaatakować nawet kiedy użył dziewczyny jako tarczy. Nie obchodzi jej opinia innych i jest introwertyczką, co można wywnioskować. 

Harumi ma jednak chwile zwątpienia i nie wie, co ma robić, choć się do tego nie przyzna. W momentach załamania jest w stanie rozpaczać nad SWOIM losem, a także przepraszać ludzi, których uraziła, jak gdy Rin nazwał ją 'demonem'. Wtedy pobiła Ryuuji'ego, ale dopadły ją żal i wina - tak ona też to czuje - więc zaraz go opatrzyła.

O Harumi można jeszcze powiedzieć, że ma skłonności do wyolbrzymiania, bezsensownych rozmyślań, użalania się nad sobą - ale o tym już było, oraz mordercze i feministyczne zapędy, a wszystko i wszystkich, wbrew powszechnemu wrażeniu, bierze na poważnie. 

Co do jej słabości... Harumi ma słabość przede wszystkim do osób o jasnym, sympatycznym, nieśmiałym i delikatnym charakterze, jak Shiemi, czy Mika, choć Mika to raczej inna bajka. I zawsze słucha i respektuje swoją starszą siostrę, Natsume Tadamasę.

UmiejętnościEdytuj

Harumi startuje na dwóch meisterów: Tamera i Rycerza. W opowiadaniu "The White Familiar" charakterystyka meistera jako Tamera/tudzież Tresera, znacznie się rozszerza, między innymi o rangę - Spirytysty, czyli osoby, której rodzinna linia krwi splata się z demonami, co daje im zdolności wykraczające poza zakres umiejętności zwykłego Tresera/Przywoływacza. 

Pod przykrywką Spirytysty Harumi ukrywa demoniczne zdolności. Rozpisując się o nich szerzej:

  • Pandora - To zdolność, jak i przydomek bohaterki The White Familiar. Pandora tyczy się też Otchłani, czyli miejsca, skąd pochodzą moce Harumi. Pandora objawia się pod postacią energii o białej barwie, którą Karamorita używa do walki. Energia ta jest niewidzialna i krąży wokół Harumi, dopiero użyta do walki, lub czegokolwiek zmienia kształt na - opcjonalnie - elektryczność lub płomienie.

Jako płomienie działa podobnie do mocy Rin'a, wystarczy iskra, aby rozprzestrzeniła się po całym ciele ofiary. Pandora powoduje w ciele człowieka reakcje prowadzące do zniszczenia jego ciała. Nie narusza ona jednak duszy - przy czym nasuwa się pytanie - dlaczego? [Ale to jedna z tajemnic opowiadania, która zostanie odkryta z czasem]

Drugą możliwą postacią są błyskawice, nad którymi panowanie jest dla Harumi rzeczą bardziej naturalną, biorąc choćby za przykład fakt, że zwykłym kichnięciem była w stanie spowodować wysadzenie bezpieczników w akademiku, czy też wchłonięcie elektryczności z ogrodzenia pod napięciem.

  • Wyczuwanie demonów - Harumi na odległość wyczuwa skupiska demonów nazywane 'Białymi Huraganami', robi to dzięki podobnemu demonom 'szóstemu zmysłowi'.
  • Rozległa wiedza - to akurat zasługa pamięci fotograficznej i wieloletniego doświadczenia z demonami. Harumi zna większość z gatunków i wie, czego się po nich spodziewać dzięki temu, że przekonała się o ich istnieniu na własnej skórze, a nie z podręczników.
  • Szybkość i zwinność - bardziej niż na sile fizycznej Harumi skupia się na ulepszaniu płynności i prędkości swoich ruchów, co nie raz daje jej przewagę nad przeciwnikiem.
  • Przywoływanie demonów - typowe zdolności Tresera. Jej głównym chowańcem jest Amano Hatoyama, demon 'Orzeł Przewodnik', z którym praktycznie się nie rozstaje. 
  • Rycerz - (Dziękuję za poprawkę BlackChess ^^) Harumi walczy za pomocą kosy, którą zazwyczaj nazywa 'Shinjirou'. Drzewiec kosy ma długość około dwóch metrów, a samo ostrze półtora - ostrze jest podwójne, z charakterystycznymi wzorami na kształt oczu w każdej z głowni. Kosa składa się z dwóch części, tzw. Ciała - czyli wszystkich jej opisanych powyżej części, oraz Duszy (Anima - łac.), dzięki której Harumi mogła używać jej w syntezie z Pandorą. Jednakże Anima została jej odebrana przez Mephisto ze względów bezpieczeństwa i teraz do napędzania kosy Karamorita używa energii z Pandory. To pozwala jej na "przerabianie kosy", na dwa różne typy: kosę łańcuchową i kosę podwójną (dwa ostrza, jedno u każdego końca drzewca, zwrócone w przeciwne strony). Ewentualnie Harumi odrywa głownię od drzewca i dokonuje "podwójnego ataku".

EkwipunekEdytuj

  • (do niedawna) Kosa - nazywana różnorako, raz Fulgur, raz Fulmine, raz Raine, a innymi razy Inazuma. Prawidłowa nazwa do Shinjirou no Inazuma. Kosa składa się z tzw. "ciała" i 'Animy', czyli duszy. Mówi się bowiem, że każda broń ma swoją duszę. W tym wypadku kosa ma dwie dusze objawiające się pod postacią dwojga oczu na dwóch ostrzach. Są to dusze dwojga dzieci, Shin i Jirou, które Harumi i Amano znali w poprzednich wcieleniach. Wedle powszechnej teorii broni nie można używać bez Animy, jednakże Harumi nie posiadając niej, wkładała w broń swoją energię życiową.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie potrafi gotować
  • Jej stara broń, kosa, pochodzi z okresu Edo.
  • Amano i ona znali się za jego życia.
  • Uwielbia rysować, samotność, zwierzęta (psy i ptaki) i dobre jedzenie.
  • Rozumie mowę demonów.
  • Nie pamięta swojego poprzedniego życia.
  • Jej imię tak zapisane oznacza 'piękna wiosna', a nazwisko... Hmm, gdy pierwsze dwa kanji połączymy otrzymujemy pusty las, z kolei ostatnie, trzecie oznacza pole ryżu. Z kolei po kolei kanji w nazwisku znaczą: 'niebo', 'las', 'polę ryżu', pierwsze dotyczy... NE POWEM, drugie... często nazywają ją dzikuską. Pole ryżu=żarcie. Nazwisko jak dla niej stworzone ;)
  • Może być rześka bez spania przez kilka nocy...
  • Ale gdy ma okazję potrafi przespać kilka dób z rzędu i nawet bomba atomowa jej nie obudzi.
  • Demony zwracają się do niej per 'Pandora', 'Arashiko' lub 'Fulguria', dwa ostatnie mają związek z jej umiejętnością panowania nad błyskawicami.
  • Jej ulubiony gatunek książek to: fantasy, science-fiction, dramat, przygodowe.
  • Lubi historie z tragicznymi zakończeniami.
  • Nie posiada daru nieśmiertelności..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki