FANDOM

Hetsu Tashikara
Hetsu2
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 2 lipca 1996
Wiek 15
Płeć Mężczyzna
Wysokość 167
Waga 63
Oczy Szare
Włosy Czarne
Grupa Krwi B
Cechy Dodatkowe okulary
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód Uczeń
Status Personalny
Status Żywy
Krewni martwi
Status Egzorcysty
Klasa Page
Typ Mistrza Doktor, Aria

Hetsu Tashikara - uczeń pierwszego roku Akademii Prawdziwego Krzyża w opowiadaniu Dziecko Śmierci. Jest sierotą. Jego rodzice rok wcześniej zginęli zaatakowani przez demona górskiego zwanego Wietrzycą .

WyglądEdytuj

Zwyczajnie wyglądający czarnowłosy chłopak o szarawych oczach. Nosi okulary. Nie wyróżnia się w tłumie.

OsobowośćEdytuj

Hetsu to cichy, spokojny chłopak. Bardzo poważnie podchodzi do nauki i irytuje go lekkomyślne zachowanie bliźniaków. Mimo swojej zwykle spokojnej, uległej natury chłopak wybucha złością gdy ktoś naigruje się w jego obecności z demonów. 

Sam w czasie walki zachowuje się ostrożnie, stara się unikać konfrontacji - woli pozostawać z tyłu i służyć towarzyszom wsparciem gdy sytuacja się nieco uspokoi. Wierzy, że jego rodzice mogliby przeżyć gdyby w porę otrzymali pomoc medyczną dlatego postanowił zostać Doktorem mimo, że wykazuje również pewne predyspozycje do bycia Arią.

Dawniej interesował się wspinaczką górską ale incydent w którym zginęli jego rodzice skutecznie go do tego sportu zniechęcił.  

UmiejętnościEdytuj

  • Dobra pamięć.
  • Umiejętnośc udzielania pierwszej pomocy.
  • Zdolności Arii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki