FANDOM

Keisuke Kamizuki
{{{obrazek}}}
Imię Keisuke Kamizuki
Kanji 神月 圭佑
Romanji Kamizuki Keisuke
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 15 września
Wiek 15
Płeć Mężczyzna
Wysokość 169 cm
Waga 49 kg
Oczy Złote
Włosy Cytrynowe
Grupa Krwi ABrh-
Cechy Dodatkowe Elektron-mania;
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Gimnazjum Kataoka w Saitamie
Zawód Uczeń
Status Personalny
Status Żywy
Krewni Kousuke Kamizuki (ojciec), Mami Kamizuki (matka)
Inaczej Zwany/a Kamisuke
Status Egzorcysty
Keisuke Kamizuki - uczeń Akademii Prawdziwego Krzyża, piętnastoletni inteligent i syn wielkiego Kousuke Kamizuki'ego, przedsiębiorcy i szefa Kamitsu Corporation. Najlepszy przyjaciel Ayano i Souji'ego, od pewnego czasu także kolega Rin'a, członek "Trójcy Saitamskiej".
Kamizuka (1)

WyglądEdytuj

Keisuke ma w sobie europejską krew, ale z charakteru jest pełnokrwistym Japończykiem. Te korzenie - prawdopodobnie nordyckie, dały mu małe, złote oczy o długich, jasnych rzęsach i blond włosy tak żółte, że wręcz cytrynowe, z przedziałkiem na środku, równo przycięte. Nosi okulary, pomimo, że widzi doskonale (wada wzroku -0,5 D, czyli właściwie ich nie potrzebuje), ale uważa, że nadają mu poważnego wyglądu. Jego cera jest natomiast bardzo azjatycka, lekko żółtawa. Souji i Rin lubią nazywać go Cytrusem - z uwagi na "żółtą" aparycję (zresztą "kei" z jego imienia brzmi jak końcówka japońskiego słowa cytrus - "kankitsu-kei"). Poza mundurkami nosi się oficjalnie, rzadko pozwala sobie na wygodę, nosząc sztywne koszule z krawatami, rzadko zdarza mu się wyluzować, zazwyczaj tylko wtedy gdy jest sam na sam ze sobą.

CharakterEdytuj

Japończyków cechuje pracowitość - o czym łatwo się przekonać poznając Keisuke lub jego ojca. Keisuke jest obowiązkowy, odpowiedzialny, kompetentny i konsekwentny. Zawsze stara się zrobić wszystko na czas i ma być zrobione dobrze. Czepia się szczegółów - bo pielęgnuje w sobie dokładność i dociekliwość. Jest bardzo spostrzegawczy, posiada wiedzę techniczną, a za cel życiowy postawił sobie przewyższenie dokonań swojego ojca. Jako dziecko był bardzo rozpieszczony, teraz stał się bardziej minimalistyczny, ale wciąż uwielbia otaczać się elektronicznymi gadżetami, nie rozstaje się z komórką ani tabletem.

Jest dość sztywny, nie zna się na żartach, a gdy próbuje jakikolwiek opowiedzieć - to natychmiast go spala. Lubi czarny humor i udowadniać ludziom, że nie są wystarczająco dobrzy lub inteligentni. Zawsze jest poważny i przy nikim nie potrafi się wyluzować, dopiero w samotności spuszcza nieco z tonu i zastanawia się, czy aby słusznie robi.

Oprócz tego jest dość nieudolnie zakochany w Ayano. Nie rozumie tego uczucia i nie potrafi go jej okazać, co prowadzi do wielu śmiesznych sytuacji i nieporozumień. Keisuke praktycznie wielbi grunt po którym Ayano stąpa, ale dziewczyna tego nie zauważa.

CiekawostkiEdytuj

  • Keisuke zaskakująco dobrze rysuje, ale jak sam mówi - nigdy nie miał czasu na rozwijanie talentu.
  • Wbrew pozorom to straszny śpioch i przesypia zwykle dwanaście godzin, a po przebudzeniu szybko zwija się na lekcje.
  • Nie cierpi swoich włosów i oczu.
  • Nienawidzi warzyw, mimo iż wie, że są zdrowe i dobrze działają na jego organizm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki