FANDOM

Historia z pozoru normalnej dziewczyny która pewnego dnia odkrywa, że jest w połowie demonem i dysponuje śmiercionośną mocą. Od tej pory Erika zmuszona jest uczęszczać do Akademii Prawdziwego Krzyża gdzie - pod okiem egzorcystów - poznaje sekrety swojego pochodzenia i uczy się kontrolować dar utrzymując wszystko w sekrecie przed resztą uczniów. Niepowodzenie jest dla niej równoznaczne z wyrokiem śmierci.

Znane też jako "Moja wersja Ao no Exorcist", jest to fanfiction na podstawie mangi i anime Ao no Exorcist autorstwa Kazue Katou. W historii występują bohaterzy kanoniczni, jak i moi właśni, tzw. "OC", czyli z angielskiego Original Character. Większość postaci nakreślam i dodaję coś od siebie, pomimo iż staram się, by te żywcem z M&A były do siebie podobne - nie chcę zmieniać ich charakterów, dlatego na przykład z Rin'a nie robię mądrali lub coś.

  • Demon Też Człowiek

Fanfiction na podstawie mangi i anime Ao no Exorcist. Opowiada ono historię jak wiecznie skłócone rodzeństwo hanyou poznaje bandę dziwaków, szalonego dyrka-otaku i i szkołę dla psycholi egzorcystów. Opowiadanie dopiero powstaje i zanim cokolwiek wstawię, chciałabym się upewnić, czy czegoś nie spapram.

  • Miejsce na kolejne opowiadanie 2

opis

  • itd

itp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki