FANDOM

Mina Murakami
{{{obrazek}}}
Imię Mina Murakami
Kanji 村神 ミナ
Romanji Murakami Mina
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 5 sierpnia
Wiek 16
Płeć Kobieta
Wysokość 170 cm
Waga 65 kg
Oczy Magenta
Włosy Truskawkowy blond
Grupa Krwi Arh+
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża/Zakon Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Gimnazjum w Kioto
Zawód Uczennica/Page
Partner Mika Murakami
Status Personalny
Status Żywa
Krewni Mika Murakami (młodsza siostra)
Inaczej Zwany/a Mikami-chan (przez Tsudę)
Status Egzorcysty
Klasa Page
Typ Mistrza Aria, Doktor

Mina Murakami - starsza siostra Miki, senpai Rin'a, Harumi i Yukio, początkowo zwyczajna uczennica Akademii Prawdziwego Krzyża, na stypendium sportowym z lekkoatletyki. Trudno spotkać ją bez siostry, z którą zazwyczaj obczaja chłopaków, poszukując zawzięcie swojej drugiej połowy.

WyglądEdytuj

Mina wygląda jak podwojona, tudzież "ulepszona" wersja swojej młodszej siostry, Miki. Jest przede wszystkim wyższa, stojąc na wysokości 170 cm wzrostu, jej włosy również są dłuższe, w ciemnejszym odzcieniu rudego, utrzymywane w tej samej konwencji dwóch wysokich kucyków przewiązanych kolorowymi wstążkami. Oczy Miny są duże, z długimi, gęstymi rzęsami, z tęczówkami w kolorze magenta.

Nosi standardowy mundurek Akademii Prawdziwego Kryża, ale często zamiast żółtego puloweru, ubiera granatową marynarkę, chociaż jest ona bardziej częścią męskiego ubioru uczniowskiego. Nie wiąże też swojego krawatu na kokardę, jak większość dziewczyn. Wbrew temu, co mogłoby się wydawać, jej codzienny styl jest skromny, składający się z bardziej wygodnych, niż modnych ubrań.

OsobowośćEdytuj

Mina jest bardzo popularną dziewczyną w swoim roczniku. Jej charakter sprawia, że łatwo skupia wokół siebie ludzi, do cech będących swoistym 'magnesem' należą, m.in. bezpośredniość i wrodzony optymizm. Dziewczyna nie boi się zagadać, z łatwością odnajduje się w towarzystwie, podrzucając tematy do rozmów. Jest sympatyczna dla wszystkich i w każdym potrafi znaleźć coś co może polubić. Jej bezpośredniość ma też ciemną stronę, a jest nią rozbrajająca szczerość - bo nie tylko nie boi się kontemplować zalety swoich znajomych, ale z łatwością wytyka im wady. Nie wstydzi się tej cechy, ba, szczyci się nią. Jedyna osoba, której Mina nie wytyka niczego jest jej młodsza siostra Mika.

Popularna, sympatyczna, optymistyczna, szczera, wybuchowa i z poczuciem humoru, klasyczna nastolatka w swoim wieku? Nie do końca. Pojawia się tu wrodzony egoizm Miny i bezmyślność, którą odróżnia się od swojej nieśmiałej siostry. Umysł dziewczyny jest skupiony wyłącznie wokół jej osoby z drobnym wyjątkiem dla Miki. Mina nie mysli o konsekwencjach, opinii innych, ani też ich samych, jeżeli chce coś zrobić lub osiągnąć, dojdzie tam po trupach. Jednak mimo to potrafi pomagać i służyć radą kiedy trzeba.

UmiejętnościEdytuj

Mimo zapisania się na zajęcia dla egzorcystów, Mina nie posiada żadnych specjalnych zdolności w tym kierunku. Do jej wrodzonych, specjalnych umiejętności należy wpisać jej talent do biegania i różnych sportów. Dlatego też, Mina jest zwinna i szybka, a więc z łatwością ucieka, a nauka samoobrony i walki wręcz idzie jej jak po maśle. Zauważając to, grono nauczycielskie poradziło jej pójście w kierunku Arii lub Doktora. Pewna siebie dziewczyna wybrała obie specjalizacje.

  • Siła sugestii - po wybraniu Arii na jeden ze swoich kierunków, Mina nauczyła się wykorzystywać swoje słowa podczas inkantacji, do walki zarówno z demonami, jak i ludzkimi/nieludzkimi przeciwnikami. Siła sugestii pozwala jej na wytworzenie pola defensywy lub zatrzymania przeciwnika, poprzez poszczególne skrypty.
Miki Murakami

Mina Murakami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki