FANDOM

Demoniczne Płomienie - zmaterializowana forma demonicznej energii, koncentrująca się wokół demonów określonego gatunku. Jest ich kilka rodzajów, każdy jest przypisany jednemu z najsilniejszych rangą w Gehennie Upadłych Aniołów, przede wszystkim Ośmiu Demonicznym Królom/Generałom. Posiadają różne właściwości, ale też jedną wspólną cechę - niosą śmierć komukolwiek przyjdzie się z nimi zetknąć, poza użytkownikami.

Osiem Kolorów GehennyEdytuj

'Kolorów', nie Królów. Kolory odnoszą się do barw płomieni, dzięki którym można odróżnić ich gatunki. To osiem głównych rodzajów Demonicznycznych Płomieni występujących w Gehennie. Ich źródłem są Generałowie, czy też Królowie, znajdujący się w hierarchii piekielnej tuż pod Szatanem.

Hierarchia(1).png
Na obrazku obok, umownie oznaczeni kolorami są Królowie, barwy te symbolizują kolory płomieni, którymi się posługują. Kratka Szatan'a jest puste, z uwagi na potęgę posiadanych przez niego błękitnych płomieni. Nie jest powiedziane, że Książęta nie posiadają indywidualnych mocy, do takich wyjątków należą m.in. Fokalor, Książę Lodu, czy też MurMur Książę Dźwięku.
  • Egyn/Axel Munch - Płomień Indygo, Płomień Wody, użytkownik tego Płomienia za pomocą Iluzji Pożaru takowo topi swojego przeciwnika w "morzu ognia" i doprowadza do jego śmierci, mało tego, potrafi zakonserwować zwłoki, lub doprowadzić do ich szybszego zgnicia. Pod odpowiednim ciśnieniem jest śmiertelnym ostrzem. Należy się go bać szczególnie w pobliżu zbiorników wodnych, gdzie użytkownik może skorzystać także z pomocy w postaci innego stanu skupienia Płomienia - Wody. Znani użytkownicy: Egyn/Enok Axelsen, Naofumi Taki (???).
  • Amaimon/??? - Zielony Płomień, Płomień Ziemi, zwany też Gniewem Ziemi, według nauk Kościoła Zielone Płomienie, Fioletowe i Niebieskie są najniebezpieczniejszymi ze wszystkich. Amaimon nie wykorzystuje ich pod postacią ognia, zamiast tego wybierając kontrolę nad ziemią, dlatego nie można określić ich prawdziwej mocy. Płomienie te, jako pochodzące z ziemi, są naturalnym sposobem na rozkład ciała, podobno spala się ono powoli, ale wyjątkowo boleśnie, dlatego ogień ten jest dobrą metodą tortur. Według legend, razem z Płomieniem Zepsucia, wydziela się i wydostaje przez szczeliny w ziemi lub po trzęsieniach ziemi, co świadczy o dużej aktywności demonicznej. Znani użytkownicy: Amaimon/???, Asmodeusz/???, Behemot/???, Shizen/???
  • Iblis/Emilio Carlos Jose Escamilla-Garcia - Pomarańczowy Płomień, Płomień Żaru, właściwości tego płomienia są stosunkowo łatwe do wytłumaczenia. Pochodzą one od Króla Ognia, Iblisa, najczęściej, użytkownicy by go wzniecić potrzebują dużej samokontroli, gdyż płomienie są trudne do opanowania i bywa, że w początkowej fazie używają czegoś do wytworzenia iskry. Problemem Płomieni Żaru jest to, że spalają one ciało do popiołu (czasami szkodząc nawet użytkownikowi), pozostawiając duszę na wolności. Dlatego użytkownik Płomieni Żaru poluje najczęściej z użytkownikiem Płomieni Strachu. Wbrew pozorom Iblis nie jest jednak najsłabszym z Generałów. Znani użytkownicy: Iblis/ Alejadro Coś-Tam-Coś, Awnas/Hakuo Amamiya
  • Samael/Mephisto Pheles/Johann Faust V + Gremory - Czerwony Płomień, Płomień Czasu + Czerwony Płomień, Płomień Przestrzeni, wyjątkowo rzadki Płomień nie występujący już naturalnie, tylko u osób obdarzonych. Niewiele o nim wiadomo. Podobno użytkownicy potrafią przewidywać ruchy przeciwników widząc przyszłość w ogniu. Spalający ciało płomień sprawia, że starzeje się ono, lub zwyczajnie rozrywa je na części pierwsze. Jest to wyjątkowo niszczycielska potęga. Nic dziwnego, że zapewnia Mephisto i Gremory drugie miejsce w rankingu Królów. Znani użytkownicy: Len Kitamura/Ziz - obdarowany przez Ziz'a, którego stał się 'pojemnikiem', Gremory, Samael/Johann Faust V.
  • Lucyfer/Lucius Battaglia - Złoty Płomień, Płomień Światła - wyjątkowo kontrowersyjny, oślepiający płomień. Jego istota jawi się w ten sposób z powodu prawdziwej winy Lucyfera, czym było jego uczucie do ludzkiej kobiety, wyjątkowo czyste uczucie, za które został skazany na więzienie w otchłani Limbusu, mogąc wyjść tylko raz na sto lat. Nieznani są naturalni użytkownicy tego płomienia, przynajmniej na razie, poza chowańcem Luciusa. Płomień ten prawdopodobnie nie roztacza żadnej iluzji, swoim blaskiem doprowadza do rozpadu i całkowitego spopielenia ciała. Znani użytkownicy: Lucyfer/Lucius Battaglia, Shoutarou Shoutou/Legion
  • Belzebub/Jean Michel de Lafayette - Fioletowy Płomień, Owadzi Płomień, Płomień Nieczystości - specyficzny płomień, jego istotą są składające się na niego drobne owado-podobne demony, skupiające się wśród demonicznej energii, jest to płomień przede wszystkim trujący. Doprowadza do zatrucia organizmu i szybkiej lub powolnej śmierci, później zwłoki zostają skonsumowane przez owadokształtne demony. Można powiedzieć, że to płomień "sprzątacza" i wykorzystywany jest jedynie do zabijania, nic bardziej mylnego. Użytkownik płomienia jest w stanie zmniejszyć lub zwiększyć natężenie trucizny, mogąc z łatwością bawić się, bądź osłabić ofiarę dla własnego widzimisię. Nie należy do płomieni ofensywnych. Bardziej defensywnych. Znani użytkownicy: Belzebub/Jean Michel de Lafayette, Abaddon/Camille Croisseux.
  • Azazel/Gabriel Cromwell - Bezbarwny Płomień, Płomień Strachu, Srebrny Płomień - praktycznie nie da się określić jego barwy, co nie zmienia faktu, że należy do tych najstraszniejszych Płomieni, atakując przede wszystkim umysł i duszę, wyciągając z ciemnych zakamarków najgorsze koszmary i doprowadzając do psychozy. Płomień ten działa podobnie do Płomienia Śmierci, odbierając użytkownikowi duszę, z tą różnicą, że spala wnętrze organizmu, narządy wewnętrzne, powoli wypalając ciało od środka. Ludzie zaatakowani Płomieniem Strachu automatycznie stają się Duchami. Znani użytkownicy: Azazel/Gabriel Cromwell, Zerucune/???, Nanna/Nannerl Shibuya.
  • Astaroth/Shiki Oda - Płomień Węgielny, Nieczystość, Płomień Gnijących Zwłok, Płomień Podziemi - często pojawia się w dużych siedliskach demonów, lub wydziela się z gnijących, niepogrzebanych zwłok, które nawiedzone przez niego, stają się ghoulem, czy też 'bughuulem', według innych podań. Istotą płomieni są Coal Tary, będące jego materią macierzystą. Przyspieszają proces gnicia zwłok, powodują zarazę i zabijają ludzi poprzez wygnicie zainfekowanego organizmu, lub utratę energii na rzecz pasożytów, przyniesionych przez zakażenie.

Płomienie a poziomy GehennyEdytuj

Większość płomieni występuje w swoich naturalnych środowiskach, czyli ojcowiznie swoich władców i użytkowników. Według Kościoła i podań książkowych, istnieje dziewięć poziomów piekła, każdy z nich jest przypisany innemu z demonów, w zależności od hierarchii. Największe pola, bo zwierzchnictwa nad całymi poziomami mają Piekielni Generałowie, mianujący wasali.

  • Poziom I: Limbus - czyli Otchłań, Boskie Więzienie, znajdujące się pod patronatem Sonneliona, jednego z książąt.
  • Poziom II: Hansha/Specula (Rewers) - Ziemia Neutralna, terytorium Belzebuba po rozpadzie Lussurii, jego rodzimego wymiaru.
  • Poziom III: Terror/Metus - Wymiar Azazela.
  • Poziom IV: Ira/Gniew - Wymiar Iblisa, podzielony na dwie części: Superbia, należąca do Gremory i Ira, zależna od Iblisa.
  • Poziom V: Chronos - dawny wymiar Mephisto - obecnie rozbita przestrzeń, zniszczona w ramach kary za jego niewybaczalne czyny, oraz zdradę Gehenny, wysyła się tam za karę ludzi nie mogących pogodzić się z przeszłością, bądź trzymanych przez poczucie winy i wyrzuty sumienia.
  • Poziom VI: Nekropolis - wymiar Astarotha, synonim wykwitu obrzydlistwa. Cmentarzysko.
  • Poziom VII: Terrae - poziom Amaimona, synonim poddawania się naturalnym popędom i instynktom.
  • Poziom VIII: Insomnium - opuszczony wymiar Lucyfera, miejsce niespełnionych marzeń.
  • Poziom IX: Dementia - poziom Egyn'a, straszliwa pustka (pełna wody).
  • Null/Poza Widzialnym Horyzontem: Pandora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki