FANDOM

Ranmaru Katsuragi
{{{obrazek}}}
Imię Ranmaru Katsuragi
Kanji 葛城蘭丸
Romanji Katsuragi Ranmaru
Charakterystyka
Rasa Człowiek/Demon (w dalekiej linii)
Urodziny 19 czerwca
Wiek 23
Płeć Mężczyzna
Wysokość 189 cm
Waga (Tajemnica)
Oczy (Kolor zmienny)
Włosy Czarne
Grupa Krwi ABRh-
Cechy Dodatkowe "Czarujący" charakter.
Status Profesjonalny
Przynależność Zakon Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża, filia - Aomori, Nakajima;
Zawód Egzorcysta
Poprzedni Zawód Uczeń
Drużyna Trio Doktorów
Partner Yuzuru Nakajima, Saburota Inoue
Bazy Operacyjne Tokijska filia Zakonu Prawdziwego Krzyża
Status Personalny
Status Żywy
Krewni Azazel (daleki przodek)
Inaczej Zwany/a Chodzący HIV
Status Egzorcysty
Klasa ??? Doktor Habilitowany, specjalizacja - Piekielne Rany.
Typ Mistrza Doktor, Tamer (Treser)
Ranmaru Katsuragi - dwudziestotrzyletni mężczyzna, członek Zakonu Prawdziwego Krzyża, jeden z trojga głównych Doktorów tokijskiej filii (obok Yuzuru i Saburoty). Egzorcysta o tajemniczych zdolnościach, odległy potomek Azazela i jeden z tych, którym udało się przeżyć Obóz w Nakajimie, prawdopodobnie - kontrahent Asmodeusza (Esmail Reza al-Sherazi).

Wygląd Edytuj

Imponujący wzrost, idealnie wyrzeźbiona sylwetka, smukła twarz, trupio-blada cera, dłonie o długich, zgrabnych palcach, nogi wykonujące zamaszyste kroki, oraz kruczoczarne włosy i tajemnicze, kolorowe oczy - to czyni z Ranmaru mężczyznę przystojnego na tyle, by wiele spraw załatwiać bez negocjacji. On sam jest świadomy swojej aparycji i wykorzystuje jej właściwości kiedy tylko to możliwe. Roztacza wokół siebie swojego rodzaju atmosferę, od której osobnikom zarówno płci męskiej, jak i żeńskiej miękną kolana. Sposób w jaki mówi i porusza się, jest sam w sobie czarujący.

Osobowość Edytuj

Ranmaru jest człowiekiem dorosłym, dojrzałym zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Dobrze wie, kiedy się śmiać, a kiedy poważnieć. Potrafi zachować zimną krew w najtrudniejszych sytuacjach, co świetnie sprawdza się w zawodzie lekarza. Bardzo dobrze czyta emocje rozmówcy, a nawet osób w jego towarzystwie, co umożliwia mu dodatkowo kontrakt z Asmodeuszem. Ma specyficzne, aczkolwiek przypadające ludziom do gustu, poczucie humoru. Z natury jest realistą, choć osobom trzecim wydaje się optymistą. Zachowuje wobec innych swoistą rezerwę, więc tak naprawdę nikt nie wie, co się do końca dzieje w jego głowie, stawia jasną granicę między sobą a towarzyszami i nawet najbliżsi mu - Yuzuru i Saburota, nie znają go wystarczająco. Najlepiej jednak radzi sobie z nim Nakajima, również z uwagi na ich długą znajomość.

Ranmaru lubuje się w sztuce, szczególnie podobają mu się akty w dziełach malarskich i rzeźbach. Podoba mu się sztuka współczesna. Nie lubi jednak muzyki - uważa, że najpiękniejszymi dźwiękami jest ludzka mowa, szanuje poezję i dramat, gdy ma okazję, wybiera się do teatru.

Umiejętności Edytuj

Doktor - wiadomo, że Ranmaru podobnie jak Yuzuru i Saburota, posiada tytuł meistera jako Doktor i na co dzień pracuje w szpitalu, na oddziale zakaźnym. Posiada tytuł doktora habilitowanego do spraw chorób demonicznych, z kursu przyspieszonego dla stypendystów z Nakajimy (podobny otrzymała Yuzuru).

Kontrahent/Tamer - wkrótce jednak okazuje się, że Ranmaru ma koneksje z wicedyrektorem Akademii Prawdziwego Krzyża, niejakim Esmail'em Rezą al-Sherazi'm, znanym szerzej jako - Asmodeusz, chowaniec Amaimona. Najprawdopodobniej Ranmaru zawarł z demonem tym kontrakt, co dało mu możliwość korzystania z Żaru Ziemi, płomieni charakterystycznych dla Króla Ziemi, Amaimona.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobno dał kiedyś Yuzuru karnet do brothelu, skąd wziął się żart z "HIV-a", którego rzekomo Ranmaru się tam nabawił.
  • Bawią go reakcje ludzi.
  • Jego 'czar', podobny zdecydowanie Azazelowi, nie działa na pewną grupę osób, m.in. Yuzuru i Saburotę.
  • Ranmaru nie przyszedł na ślub Inoue, jasno powiedział mu wtedy, że uważa go za głupca.
2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki