FANDOM

Rej Kirigakure
{{{obrazek}}}
Imię Rej Kirigakure
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 13.03.
Wiek 19 Lat
Płeć Męska
Wysokość ?
Waga ?
Oczy Zielone
Włosy Białe
Grupa Krwi A
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód Egzorcysta

Młodszy kapitan oddziału medycznego

Drużyna Oddział medyczny
Partner tylko jeśli ktoś mu przydzieli
Poprzedni Partner Daan Regin
Bazy Operacyjne Siedziwa oddziału medycznego
Status Personalny
Status żyje
Krewni Shura Kirigakure(Starsza siostra)
Inaczej Zwany/a Brak
Status Egzorcysty
Klasa Wyższy egzorcysta klasy pierwszej
Typ Mistrza Rycerz, Lekarz, Przywoływacz

Rej Kirigakure jest wyższym egzorcystą klasy pierwszej oraz młodszym kapitanem oddziału medycznego. Uczy leczenia w Akademji Prawdziwego Krzyża. Jego tytuły to: Rycerz, Lekarz oraz Przywoływacz. Jest również młodszym bratem Shury.

WyglądEdytuj

Średniego wzrostu z białymi włosami,zielonymi oczami oraz czarnych kolczykach o dość szczególnej mocy (pozwalają na regeneracje przez sen). Nosi luźną koszulę a na niej białe kimono, szare szorty oraz czarne adidasy.

OsobowośćEdytuj

Jest opanowany i dość rozkojarzony, łatwo zdobyć jego zaufanie - trudno jednak go wyrolować. Lubi sobie czasem popić z siostrą. Lubi dzieci i jest dość troskliwy. Kiedy oddział medyczny został zaatakowany przez króla luster Rej wykazał sie odwagą i głupotą walcząc z nim w pojedynkę. Nie znosi papierkowej roboty i zwala ją na innych. Lubi grać na przenośnej konsoli. W walce niby nie myśli co robi ale w rzeczywistości wszystko dokładnie planuje i zawsze rozmyśla prawie wszystkie możliwe scenariusze. Zwykle stoi w miejscu lub wolnym krokiem idzie do przeciwnika, dopiero gdy robi sie nieciekawie wykazuje sie szybkością, zwinnością oraz umiętnym władaniem mieczem. Posiada trzech chowańców. Lubi poruszać drażniące tematy i jeść naleśniki z cukrem.

Moce i ZdolnościEdytuj

Rej jest świetnym przywoływaczem, perfekcyjnie włada mieczem i jest najlepszym lekarzem na świecie - potrafi uzdrawiać nawet samym dotykiem. Jego walka z królem luster pokazała, że jest szybki i spostrzegawczy. Ostatecznie odcioł mu obie ręce zmuszając go do odwrotu.

Uzdrawianie dotykiemEdytuj

Ma specyficzny dotyk o uzdrawiających właściwościach.

Szybkie myślenieEdytuj

Można powiedzieć że myśli najszybciej z oddziału, w sekunde przygotowywóje plan bitwy.

Przywołanie króla lusterEdytuj

Odcina sobie cztery palce po czym tworzą one krąg z którego wyłania sie król luster - jest to kobieta z mieczem w którym można sie przejrzeć. Jest jego chowańcem a zarazem przyjaciółką. (Nieźle co?)

Regeneracja przez senEdytuj

Podczas snu ma stokrotnie szybszy proces gojenia ran.

ChowańceEdytuj

  • Królowa luster Siana: szczupła kobieta z czerwonymi włosami i białymi oczami (i nie jast ślepa). Potrafi odbijać i kopiować wszystko bez wyjątków. Jest też najszybsza z królów Gehenny.
  • Neg: Dziwny chowaniec w postaci miecza z zębami z jednej strony i oczami z drugiej,jest to jeden z najrzadszych demonów-broni często mylonych z demonicznymi mieczami. Potrafi wchłaniać energie wszelkiego pochodzenia (także niebieski ogień) i wystrzelić ją z oczu w postaci wiązek laserowych.
  • Mumu: Jedyny na świecie demon ze śliną leczącą ludzi.Wygląda jak biała płaszczka i jest bardzo ciekawa świata. Jej jedyny atak polega na zamienieniu śliny w żrący kwas.

RelacjeEdytuj

Shura KirigakureEdytuj

Z jednej strony kochające sie rodzeństwo z drugiej najwięksi rywale. Często go zabiera na różne misje żeby sprawdzić czy sie nie pogorszył. To ona nauczyła go jak władać mieczem.

Rin OkumuraEdytuj

Poznał go kiedy tylko Shura zaczeła go trenować. Osobiście Rej uważa Rina za narwanego demana z potencjałem do życia jak człowiek. Obecnie kręci sie po Akademi na wypadek gdyby Rin wpadł w furie.

Yukio OkumuraEdytuj

Znał go odkąd zaczął uczyć w Akademi. Raczej średnio go lubi ze względu na jego poważne nastawienie do życia.

Mephisto PhelesEdytuj

Ma do niego duży szacunek ale i ograniczone zaufanie.Niewiele więcej wiadomo o ich relacjach.

Król luster SianaEdytuj

Po ich walce wróciła do niego oznajmiając, że będzie jemu służyć. Bardzo sie lubią i rozmawiają ze sobą na różne tematy.

CytatyEdytuj

  • (Do Yukio gdy ten pyta sie czy da Rinowi umrzeć)"Było by bardzo źle gdyby Rin wyzionął kitę ale nie martw sie...moja przyjaciółka umie leczyć demony"
  • (Do Shury o Rinie)"Powiedz szczerze,czy on jest demonem? Jeśli tak to czy jest dobry? Myśle, że demony dzielą sie na złe i dobre, a on jakim jest? Jeśli dobrym to wytrenuj go na człowieka bo wierzę, że może żyć jak ludzie."

CiekawostkiEdytuj

  • Ze względu na młody wiek(19 lat)nie może awansować wyżej niż Młotszy kapitan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki