FANDOM

Souji Tsuda
{{{obrazek}}}
Imię Souji Tsuda
Kanji 津田 総司
Romanji Tsuda Souji
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 18 września
Wiek 15
Płeć Mężczyzna
Wysokość 180 cm
Waga 65 kg
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Grupa Krwi Brh+
Cechy Dodatkowe Biała opaska na włosy, bezwład nóg
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Gimnazjum Kataoka w Saitamie
Zawód Uczeń
Status Personalny
Status Żywy
Krewni Silvio Hernandez (dziadek), Raphael, Diego i Kenpachi (starsi bracia); Mina Murakami (dziewczyna)
Inaczej Zwany/a Tsuji
Status Egzorcysty
Souji Tsuda - uczeń Akademii Prawdziwego Krzyża, pochodzi z dość zamożnej rodziny - jego ojciec jest emerytowanym piłkarzem reprezentacji Japonii, a obecnie zawodowym trenerem. Souji to normalny nastolatek, który nie miał pojęcia o istnieniu Gehenny, czy demonów, dopóki podczas "Szału Kuro" nie stał się ofiarę Iwao Kagamiyi. Przez wypadek w parku rozrywki stracił władzę w nogach i częściowo w całym ciele.
Tsuda

WyglądEdytuj

Souji jest pół Hiszpanem - pół Japończykiem, przez co posiada wiele charakterystycznych dla latynosów - cech wyglądu. Jego skóra jest ciemniejsza, ale ma skośne oczy o ciemnobrązowo-czerwonawej brawie. Posiada krótkie, proste brązowe włosy, które podtrzymuje zazwyczaj biała opaska. Souji ma wysportowaną sylwetkę i jest dość wysoki jak na Japończyka - 180 cm. Zazwyczaj ubiera się w nieco podrasowany mundurek Akademii Prawdziwego Krzyża, a prywatnie nosi się stylowo, ale za priorytet stawia sobie wygodę.

CharakterEdytuj

Typ wesołka, przy którym nie da się nie uśmiechać. Souji to lekkoduch, śmieszek i psotnik, lubi się pośmiać i pożartować, do wszystkich zwraca się przyjaźnie i wymyśla im różne przezwiska, wynikające zazwyczaj z połączenia imienia i nazwiska danej osoby. Nie przejmuje się i nie martwi na przyszłość, jest dość leniwy, ale gdy trzeba potrafi się zmobilizować, dlatego ma dobre stopnie - ba, po jednym z ważniejszych testów znalazł się na liście uczniów udzielających korepetycje. Trzyma się głównie z Ayano i Keisuke, znają się jeszcze z piaskownicy, a ich rodzice w miarę dobrze się dogadują mimo różnych profesji. Souji jest jednak wyjątkowo otwarty na ludzi i nowe znajomości, jest ufny i przyjazny, a w dodatku potrafi wyciągnąć pomocną dłoń - choćby zaproponował Rin'owi pracę u swojego wujka, gdy ten potrzebował pieniędzy.

CiekawostkiEdytuj

  • On i Mina byli przyjaciółmi przed całą akcją z potrójną randką.
  • Souji jest podatny na wpływy.
  • Posiada piekielną ranę - otrzymał ją od Iwao, gdy ten użył na nim Wzroku Bazyliszka. Technicznie, Souji powinien stracić po tym władzę w całym ciele czyli "skamienieć", proces ten miał powoli doprowadzić do jego śmierci. Gdyby nie szybka reakcja egzorcystów i Ognisty Wzrok Natsume prawdopodobnie by nie przeżył.
  • Chciałby zachować pamięć o demonach i Gehennie - jako jeden z Wtajemniczonych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki