FANDOM

Takahiro Kinoshita
{{{obrazek}}}
Imię Takahiro Kinoshita
Kanji 木下 孝宏
Romanji Kinoshita Takahiro
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 8 maja 1992
Wiek 18 lat
Płeć Mężczyzna
Wysokość 178 cm
Waga 70 kg
Oczy Ciemnobrązowe
Włosy Miodowy brąz
Grupa Krwi Arh+
Status Profesjonalny
Przynależność Zakon Prawdziwego Krzyża
Zawód Egzorcysta/Uczeń
Poprzedni Zawód Uczeń/Kandydat na egzorcystę
Drużyna Dragon Team
Partner Nanase Kanzaki
Bazy Operacyjne Tokijska Filia Zakonu Prawdziwego Krzyża
Status Personalny
Status Żywy/Singiel
Krewni Nieznani rodzice i rodzeństwo
Inaczej Zwany/a Hiro
Status Egzorcysty
Klasa Niższa Pierwsza Klasa
Typ Mistrza Dragon, Rycerz
Takahiro Kinoshita - młody,

świeżo upieczony egzorcysta pierwszej, niższej klasy i uczeń Akademii Prawdziwego Krzyża, znany przede wszystkim ze swojego niekonwencjonalnego poczucia humoru. Jest Dragonem, w walce partneruje mu jego dziewczyna - Nanase Kanzaki, oraz Yukio Okumura.

Wygląd Edytuj

Takahiro jest dość wysokim, chudym chłopakiem.Wąskie barki, brak wyrzeźbionych mięśni, długa szyja, oraz nogi czynią z niego kogoś, kogo można określić mianem "tyczki". Chłopak wykorzystuje to często jako swój atut w walce.

Jego włosy są barwy miodowego brązu, natomiast oczy w odcieniu gorzkiej czekolady. Ma nieco niezdrową, żółtawą cerę z tendencją do pojawiania się pryszczy. Zazwyczaj ubiera się luźno, w jeansy, t-shirty i kraciaste koszule.

Osobowość Edytuj

Przed wypadkami z Pięćdziesiątnicy, Takahiro cechował psotniczy charakter i zamiłowanie do płatania figli. Mimo swojego wieku, zachowywał się jak chłopiec z podstawówki, robiąc, często durnowate, żarty kolegom i koleżankom, z klasy, czy też ze sztabu egzorcystów.

Powyżej opisane hobby zawsze dominowało w jego zachowaniu, ale obok tego, Kinoshita jest bardzo obowiązkowym człowiekiem, solidnym w postanowieniach i konsekwentnym w wykonywaniu rozkazów. Podczas szkolenia nie marudzi i nie pyta o nic, w walce milcząco kooperuje z przydzielonym mu partnerem. Jest świetny w pracach grupowych i należy do dobrych mediatorów. To typ sympatycznego chłopaka, niepotrafiącego długo chować urazy.

Umiejętności Edytuj

Dragon - chociaż specjalizacją Takahiro jest władanie bronią białą, rodzinne tradycje oraz przyjaźń skłoniły go do obrania takiego meistera. Opanował wprawdzie władanie bronią palną, ale zdecydowanie częściej do walki używa włóczni bou.

Rycerz - druga specjalizacja Kinoshity, której trzyma się całym sercem. Podczas ataku Astarotha współpracując z Yuzuru dowiódł, że potrafi świetnie władać włócznią, będącą zresztą jego ulubioną bronią.

Anielskie ostrze - czyli Nagrasagiel, anioł, który oprowadzał Mojżesza po czeluściach piekielnych. Takahiro podobnie jak Yukio, Nanase i wielu innych egzorcystów podczas składania przysięgi zyskał specjalne błogosławieństwo Aniołów Kary, patronów egzorcystów, czym nadano mu przywilej wykorzystywania do walki ducha Nagrasagiela.

Takahiro.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki