FANDOM

Takashi Kanegawa
Charakterystyka
Rasa Człowiek, hanyou, chimera różnych demonów
Urodziny 17 stycznia
Wiek 16/17
Płeć Mężczyzna
Wysokość 177,5 cm
Waga 65 kg
Oczy Złote, takie same jak u siostry
Włosy Jasny brąz
Grupa Krwi 0rh+
Cechy Dodatkowe Wydłużone kły, spiczaste uszy
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód uczeń
Partner ?
Poprzedni Partner Arashi Okumura
Bazy Operacyjne Akademik
Status Personalny
Status Żywy
Krewni Arashi Okumura (siostra), Ayame Kanegawa (matka), Reiji Kanegawa (ojciec)
Inaczej Zwany/a Baka-nii-chan, Kretyn
Status Egzorcysty
Typ Mistrza Doktor, Treser, Dragon, Aria
Takashi Kanegawa - starszy brat i wyjątkowo wkurzający osobnik. Bohater fanfiction "Demon Też Człowiek". Nie lubi noży kuchennych.

Wygląd Edytuj

Takashi to wysoki chłopak o bladej cerze z zazwyczaj znudzonym lub pogardliwym wyrazem twarzy. Po matce odziedziczył jasnobrązowe włosy i złote oczy. Nie lubi o tym słyszeć, ale jest bardzo podobny do swojej młodszej siostry. Nawet piegi na twarzy mają w tych samych miejscach. Najczęściej można go spotkać w jego ulubionej brązowej kurtce z kapturem i czerwonym szaliku.
A0579ab6f8ad50a0f1dddef670e77f5f

Historia Edytuj

Takashiego dotknęła ta sama klątwa klątwa co Arashi. Jednak w przeciwieństwie do swojej siostry, nie przyjął tego z entuzjazmem. Dopiero pod naciskiem zakonu postanowił uczęszczać do Akademii Prawdziwego Krzyża i zostać egzorcystą. Obecnie chodzi do drugiej klasy w Akademii.

W dzieciństwie, wiedząc już o swoich zdolnościach zaczął się oddalać od innych ludzi i wmawiać Arashi, że są zdani tylko na siebie, co spowodowało, że ona również odizolowała się od przyjaciół

Szczerze znienawidził demony za to co zrobiły jemu i jego siostrze. Zmotywowało go to, by stać się jak najlepszym uczniem i egzorcystą wierząc, że dzięki temu będzie mógł uczynić świat lepszym

Charakter Edytuj

Jego sarkastycznym uwagom dorównują tylko uwagi jego siostry i matki. Nie przyznaje się do tego, ale z charakteru mają również wiele wspólnego z. Tak samo uparci, tak samo impulsywni i tak samo głodni. Jest jednak odrobinę spokojniejszy i bardziej się dystansuje. Bardzo lubi denerwować Arashi, lecz w głębi serca nadal bardzo ją kocha i nie pozwoli, by stała się jej jakakolwiek krzywda. Niestety nie zdaje sobie sprawy, że to "denerwowanie" może się skończyć atakiem szału i doszczętnym spaleniem okolicy. Do problemów i kłótni podchodzi wyrozumiale i rozsądnie. Zawsze stara się iść na kompromis.

Możemy go również poznać jako ekstrawertyka i podrywacza o którym krążą już legendy w całej akademii. Między innymi przez to jego relacje z siostrą się popsuły. Właściwie prawie cały czas ją ignorował i nie przyznawał się do niej. Zajmował się tylko sprawami swoimi i swoich znajomych. Można stwierdzić, że właściwie o niej zapomniał.

Moce Edytuj

Takashi jest wyjątkowo utalentowanym uczniem mającym duże szanse na zostanie doktorem, treserem, dragonem i arią. Jako hanyou posiada te same moce co jego młodsza siostra - Iluzja, Kitsunebi i zmiana wyglądu. Jako że przyjął swoje zdolności "na chłodno", łatwiej było mu je opanować i uniknąć wielu wypadków. Sprawa wyglądała przeciwnie u jego siostry. Zdanie "niebezpieczna dla otoczenia" ledwo oddaje chaos który wywołała.

Potrafi przywołać dziewięcioogoniastego kūko, powietrznego lisa żyjącego ponad trzy tysiące lat. Jego siła jest porównywalna do siły wszystkich razem wziętych pięciu zenko należących do Arashi.

Podczas jednego z treningów udało mu się przyzwać najady.

Relacje Edytuj

Rodzice Edytuj

Takashi kocha ich, jednak mimo tego się od nich izoluje. Ma żal do nich o zerwanie paktu z duchem świątyni. Uważa, że nie pojmują jakim on i Arashi są niebezpieczeństwem dla nich i dla społeczeństwa. Właśnie to było między innymi powodem, dlaczego wyprowadził się z domu i zamieszkał w akademiku.

Arashi Edytuj

Takashi choć się do tego nie przyznaje, bardzo ją kocha i okazuje to często w wyjątkowo dziwny sposób. Pilnuje by nie stała jej się krzywda, co nie przeszkadza mu jednak wnerwiać i ją i jej znajomych. Ciągle próbuje jej uświadomić jak są groźni dla innych ludzi. Nadal mają dość napięte relacje, przez co często nie mogą dojść do porozumienia.

Lubi szczycić się tym, że jest lepszy od Arashi prawie we wszystkim. Być może są to próby wzbudzenia w swojej siostrze szacunku i podziwu, by w końcu zaakceptowała go jako brata, osobę której może bezgranicznie zaufać. Na swój własny sposób próbuje rozpaczliwie połączyć więzy z siostrą. Niestety, skutki najczęściej nie są takie, jakich się spodziewał.

Akira Tsukiyomi Edytuj

Wkurzają się nawzajem i szukają byle jakiego pretekstu do kłótni.

Cytaty Edytuj

"Ofermo, nie ważne gdzie pójdziesz i kim się staniesz, zawsze będę twoim starszym bratem" Do Arashi

"Masz na moją siostrę zły wpływ"

Ciekawostki Edytuj

  • Z niewyjaśnionych powodów ma wstręt do broni białej.
  • Podobno przodek jego i Arashi był jednym z youkai. Nie wiadomo konkretnie czy to faktycznie był kitsune, czy bakeneko, czy może cholera wie co.

Ogłoszenia parafialne Edytuj

Tu się będzie wstawiać szczegóły zmian postaci bądź po prostu pierdoły wzięte znikąd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki