FANDOM

Vincent Lohr
Vincent Lohr.jpg
Imię Vincent Lohr
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 14 stycznia 1990 rok
Wiek 20 lat
Płeć Mężczyzna
Wysokość 185 cm
Waga 72 kg
Oczy Zielone
Włosy Niebieskie
Grupa Krwi 0
Cechy Dodatkowe Zawsze zakrywa swoją twarz maską
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Kruczego Blasku
Zawód Egzorcysta
Status Personalny
Status Aktywny
Status Egzorcysty
Klasa Starszy Strażnik
Typ Mistrza Doktor

Vincent Lohr to Starszy Kapitan z Akademii Kruczego Blasku. Jedna z najbardziej tajemniczych postaci autorstwa Tamii Phantom. Przez przyjaciół, których ma niestety niewiele zwany jest Vinn.

WyglądEdytuj

Vincent jest wysokim mężczyzną o szczupłej lecz lekko umięśnionej sylwetce. Nie wiadomo jak wygląda niemal cała jego twarz; większość jej elementów zasłania maską. Wiemy jednak, że pod jego prawym ślepiem zdajduje się czerwony tatuaż. Zza maski wystaje również mały fragment niebieskich włosów. Jego oczy mają zielone tęczówki. Ubiera się nietypowo jak na współczesne czasy; nosi lekko poniszczony strój, czarną poszarpaną pelerynę oraz pokrowiec, na którym znajdują się kije.

OsobowośćEdytuj

Vincent to osoba ostarożna, czasami nawet w nadmiarze. Z tego powodu mało osób go lubi, większość go nawet nie chce poznać. Mimo to, jeżeli ktoś go już zna i wie jaki kryje się poza maską zawsze staje się jego przyjacielem i nigdy go już nie opuszcza. Nie ufa nikomu, nawet swoim najlepszym przyjaciołom. O zaufaniu wypowiada się słowami, że nawet gdyby mial rodzeństwo i kochałby je, to i tak by im nie zaufał w stu procentach.

RelacjeEdytuj

Z Elizabeth GasaiEdytuj

El zdaje się być jedyną osobą, której Vinn potrafi zaufać przynajmniej częściowo. Są dobrymi przyjaciółmi z jednej drużyny i chyba ich relacje nie podniosą się już wyżej. Kto ich nie zna uważa ich za parę; zawsze trzymają się razem i niemal nigdy nie rozstają. Jednakże kto ich zna wie, że to tylko szczere więzi przyjaźni złączyły ich w ten sposób.

Z Rinem OkumurąEdytuj

Rin i Vincent to odwieczni wrogowie; Vinn wie, że Rin jest demonem, dlatego raczej stara się chronić przed nim El. Zawsze się kłócą. Nawet jeśli jeden z nich ma rację, drugi tego nie potwierdza, nawet za majątek.

Z Yukio OkumurąEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki