FANDOM

Yumi Hiroyuki
Yumi2.jpg
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 28 maja 1996
Wiek 15
Płeć Kobieta
Wysokość 150cm
Waga 48kg
Oczy Zielono-niebieskie
Włosy Białe
Grupa Krwi A
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Zawód Uczennica
Status Personalny
Status Żywa
Status Egzorcysty
Klasa Page
Typ Mistrza Treser

Yumi Hiroyuki to najlepsza przyjaciółka Eriki Kurimuson. W odróżnieniu od pozostałych uczniów uwielbia demony i uważa, że w większości są to miłe i przyjazne ale niezrozumiane istoty. 

WyglądEdytuj

Yumi jest niską dziewczyną o zielono-niebieskich oczach i długich, białych włosach spiętych zwykle w dwa kucyki dużymi, niebieskimi kokardami. Najczęściej można ją zobaczyć ubraną w dziewczęcy szkolny mundurek choć nie stroni od różnego typu przebieranek - najczęściej za postacie z mang. 

OsobowośćEdytuj

Ta hyperaktywna dziewczyna jest niezwykle ciekawska i nie potrafi usiedzieć długo w jednym miejscu (chyba, że właśnie siedzi zaczytana w mandze). Często działa pod wpływem impulsu i co jeden pomysł jest bardziej szalony od drugiego. Jest przy tym dość naiwna - nie dość, że nie obawia się żadnych demonów mimo ewidentnych oznak zagrożenia to na dodatek bardzo łatwo ją do wszystkiego przekonać a im bardziej nieprawdopodobna jest dana historia tym prędzej Yumi w nią wierzy. To wszystko w połączeniu sprawia, że nikt nie traktuje jej poważnie.

Jako pierwsza zauważyła, że Erika nie jest człowiekiem. I w efekcie - zafascynowana - przyczepiła się do niej jak rzep do psiego ogona.

Marzy by zostać treserką bo będzie wówczas mogła przywoływać własne demony.

UmiejętnościEdytuj

  • Zdolności tresera
  • Wieczny optymizm, niezależnie od sytuacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki