FANDOM

Yuzuru Nakajima
{{{obrazek}}}
Imię Yuzuru Nakajima
Kanji 中島 結弦
Romanji Nakajima Yuzuru
Charakterystyka
Rasa Hanyou
Urodziny 13 maja
Wiek Nieznany/23 (???)
Płeć Kobieta
Wysokość 176 cm
Waga Nieznana
Oczy Fioletowe
Włosy Brudny blond (farbowane), czarne (naturalne)
Grupa Krwi 0
Cechy Dodatkowe Upita przez większość czasu
Status Profesjonalny
Przynależność Akademia Prawdziwego Krzyża
Poprzednia Przynależność Wyspa Naka
Zawód Egzorcysta/Szkolny pedagog
Poprzedni Zawód Uczennica
Partner Akihito Tadamasa (przeważnie), Imayoshi Sagara.
Bazy Operacyjne Japońska Filia Zakonu Prawdziwego Krzyża
Status Personalny
Status Żywa
Krewni Rodzina nieznana
Inaczej Zwany/a Stara torba, Yuzu-Yuzu, Naru (przez Tsudę)
Status Egzorcysty
Klasa II Wyższa klasa
Typ Mistrza Tamer (Spirytysta), Dragon.

Yuzuru Nakajima - egzorcystka Japońskiej Filii Zakonu Prawdziwego Krzyża wieczorami i nocami, a w godzinach pracy dorabia sobie jako szkolny pedagog w Akademii Prawdziwego Krzyża, dwudziestoparoletnia kobieta miłująca alkohol ponad honor, przyjaciół i własne życie.

WyglądEdytuj

Yuzuru jest wysoką kobietą o zgrabnym ciele, długich nogach, wąskiej talii, ogółem ładnej figurze, jedynym minusem jest - to na co zwraca uwagę... 90% facetów (biorąc pod uwagę, że 9% z pozostałych 10% to geje), a mianowicie mały biust (tak, musiałam o tym napisać). Gdy ktoś spróbuje wypomnieć jej wspomniany brak, lepiej niech przygotuje sobie bilet lotniczy na drugą stronę świata, choć i tam cię znajdzie.

Włosy Yuzuru mają naturalnie czarny kolor, kontrastujący się z jej stosunkowo bladą skórą, ale przefarbowała je na blond, z powodu lenistwa wciąż nie może zdobyć się, by zniwelować odrosty. Posiada oczy w kolorze fiołkowym, cechę dziedziczną w jej rodzinie, od kiedy jeden z przodków w linii prosto do Yuzuru, związał się z youkai. Jedno z nich jest ciemniejsze od drugiego. Oprócz tego na jej twarzy wyróżnia się pieprzyk znajdujący się nieco niżej od ust, oraz blizna po ranie ciętej z lewej strony twarzy.

Yuzuru nosi się zazwyczaj niechlujnie, przy pracy zarzuca sobie na ramiona czarną pelerynę, a pod nią nosi jasnofiletową bluzkę w chińskim stylu, z czarnymi zakończeniami, na jej tyle znajduje się logo restauracji z chińskim jedzeniem, z której pochodzi.
Yuzuru.jpg

OsobowośćEdytuj

Osobowość Yuzuru dzieli się zasadniczo na dwie części: pijana i trzeźwa. Trzeźwa Yuzuru to rzadko spotykany gatunek leniwca ekstremalnego, który odrzuca te cechy ilekroć wyrusza na jakiekolwiek misje (ale lubi sobie pozwolić na narzekanie). I tu kłania się kolejna cecha Nakajimy, jest wyjątkowo obowiązkowa i swoje zadania traktuje poważnie - chociaż zawsze ma unikalny sposób wykonania go. Podpita choć trochę Yuzuru dziecinnieje, staje się się rozrywkowa, ciągle gada, jest wylewna, a przede wszystkim... sadystyczna. Cecha ta przydaje jej się podczas pełnienia służby u boku Mephisto, dlatego bywa wykorzystywana do wyciągania informacji z więźniów. Podobne przesłuchanie przeprowadziła za pierwszym razem na Rin'ie i Harumi.

UmiejętnościEdytuj

Youkai - youkai to duchy wywodzące się w większości od Azazela, co nadaje Yuzuru właściwości demona-ducha, wprawdzie nieco osłabione, biorąc pod uwagę ciągle rozcieńczającą się demoniczną krew. Mimo to Nakajima dzięki specjalnemu światłu, które nosi ze sobą, jest w stanie przechodzić przez ścianę. Bez wspomagaczy używa telekinezy, która przydaje jej się do tortur. Potrafi też korzystać z telepatii, ale nie robi tego, gdyż dostaje migreny. Zdolności youkai robią z niej Tamera-Spirytystę.

Dragon - Yuzuru oprócz walki przy pomocy naturalnych zdolności, korzysta z broni, przede wszystkim z broni palnej, posiada dwa pistolety, które nazwała Lucy i Mary.

CiekawostkiEdytuj

  • Opiekuje się żeńskim akademikiem w kampusie.
  • Ma męskie imię.
  • Yuzuru oznacza "wiązać".
  • Jej nazwisko znaczy "wyspa na rzece" i pochodzi od rzeczywistej siedziby jej domu rodzinnego.
  • To hipokrytka, bo niektóre z jej cech zaprzeczają same sobie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki